11.12.2019. 20:20
0
Nijemci, usprkos klimatskim ciljevima, pojačano kupuju terence
Usprkos vodećoj ulozi Njemačke u borbi protiv klimatskih promjena, njemački vozači i dalje daju prednost neekološkim terencima i tzv. SUV vozilima tako da je 2019. po prvi put u jednoj godini u Njemačkoj registrirano više od milijun osobnih vozila ove kategorije.

„Već je krajem studenog zabilježena prijava 1,3 milijuna terenaca i tzv. SUV osobnih vozila. To je 18 posto više nego prošle godine“, priopćio je u srijedu Savezni ured za motorna vozila (KBA) u Flensburgu.

U međuvremenu gotovo trećina novih registriranih osobnih vozila spada u ovu kategoriju.

Stručnjaci smatraju da će trend pojačanog zanimanja za osobne terence biti nastavljen i u nastupajućem razdoblju, prenosi Hina.

„Pojačano zanimanje za ovaj segment osobnih vozila će biti nastavljen i u nastupajućim godinama“, smatra Ferdinad Dudenhoefer, stručnjak za automobilsku industriju sa Sveučilišta Dusiburg/Essen.

On smatra da bi udio terenaca i SUV-ja do 2025. mogao premašiti udio od 50 posto.

Dudenhoefer međutim, za razliku od Saveznog ureda za motorna vozila, u SUV ubraja i vozila poput Mini Countryman, koji karoserijom i konceptom podsjećaju na terence. Za KBA Mini Countryman spada u kategoriju malih osobnih vozila.

U svrhu ostvarivanja klimatskih ciljeva i nulte emisije CO2 do 2030. njemačka vlada između ostalog planira i subvencioniranje električnih osobnih vozila. Trenutno je svega 2,6 posto novoregistriranih osobnih vozila u Njemačkoj na električni pogon.

(Fena / Haris Ahbabović)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.