5.3.2021. 19:54
0
Gudeljević razgovarala sa visokom delegacijom Švicarske o pokretanju projekata
Ministrica civilnih poslova Bosne i Hercegovine Ankica Gudeljević razgovarala je danas u Sarajevu sa delegacijom Švicarske koju su predvodili generalna ravnateljica Švicarske agencije za razvoj i suradnju (SDC) i pomoćnica ministra inozemnih poslova Švicarske Patricia Danzi i veleposlanik Švicarske u BiH Daniel Hunn.

U švicarskoj delegaciji bili su, također,  i šefica odjela za suradnju sa istočnom Europom Švicarske agencije za razvoj i suradnju Ruth Huber te ravnateljica Ureda za suradnju Veleposlanstva Švicarske u BiH Barbara Dätwyler Scheuer.

Razgovaralo se i o mogućim oblicima suradnje dvije zemlje u svjetlu novog programa suradnje Švicarske u BiH za razdoblje 2021.-2024. godine koji je jučer prezentiran u Sarajevu.

Ministrica Gudeljević naglasila je da Ministarstvo civilnih poslova pokriva brojna područja pa su mogućnosti sa suradnju izuzetno široke, a u prvi plan je istaknula moguće projekte u području obrazovanja, zdravstva i zapošljavanja, posebice, ranjivih kategorija društva.

Tijekom razgovora naglašeno je zajedničko opredjeljenje da projekti ne budu sami sebi svrha, nego da kroz brojne projektne aktivnosti naučimo i osnažimo mlade da nastave raditi i priređivati i nakon projektnih aktivnosti, saopćeno je iz Ministarstva civilnih poslova BiH.


(Fena)

0
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.