10.1.2024. 9:41
0
Građanima BiH prilikom kupovine hrane najvažnija - cijena
FOTO: ilustracija
Građanima Bosne i Hercegovine prilikom kupovine hrane najvažnija je cijena, o čemu se izjasnilo 64 odsto ispitanika, zatim bezbjednost hrane 54 odsto, te ukus 44 odsto, rezultati su istraživanja Eurobarometra o bezbjednosti hrane u kojem su učestvovala 1.003 ispitanika.

Cijena hrane bila je najvažnija i građanima EU, 54 odsto se tako izjasnilo, na drugom mjestu, sa 51 odsto odgovora bio im je ukus, dok su bezbjednost hrane i geografsko porijeklo hrane dobili po 46 odsto odgovora, saopšteno je iz Agencije za bezbjednost hrane BiH.

Ukupno 69 odsto ispitanika u Bosni i Hercegovini izjavilo je da je lično zainteresovano za temu bezbjednosti hrane, 31 odsto njih dalo je negativan odgovor. Približan rezultat je i na nivou EU, gdje je 70 odsto ispitanika odgovorilo da je lično zainteresovano za bezbjednost hrane.

Ispitanike iz Bosne i Hercegovine najviše brinu teme - trovanje hranom ili pićem koji su kontaminirani bakterijama, virusima ili parazitima, 37 odsto, genetički modifikovani sastojci u hrani ili piću 33 odsto i aditivi poput boja, konzervansa ili pojačivača okusa u hrani ili piću 32 odsto.

Šef Odjeljenja za komunikacije i partnerstvo u Evropskoj agenciji za bezbjednost hrane Barbara Galani rekla je da saradnja u oblasti komunikacije sa partnerima u zemljama EU i pretpristupnim zemljama ostvaruje korist od generisanja uvida kroz društvena istraživanja, kao što je Eurobarometar.

"Možemo bolje razumjeti zabrinutost i potrebe građana, te učiniti našu komunikaciju efikasnijom. Ova saradnja već donosi plodove u okviru kampanja koje zajedno sprovodimo, te služi kao input za naše nacionalne partnere pri direktnoj komunikaciji sa njihovim građanima", istakla je ona.

(Erna H.) 

0
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.